bırak gmail'i müşterisi olduğumuz her ay para ödediğimiz workspace ye ulaşıp destek almakta bile sorun yaşıyoruz. Adamlar bir şirket kurmuş piyasada rakipleri yok. Herşeyi kullanıcıya yüklemiş. google kadar rezil bir desteği olan ben başka bir kurum görmedim hayatımda. Her ay para ödediğimiz paralı workspace mail adresine giriş yapamıyoruz. Gerisini siz düşünün. Google'den sonra 2. rezil ise apple. Bussines hesabımız var muhattap olabileceğimiz kimse yok