Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
big chef de personel yok sorun yaşıyorlar ama manzara güzel. Happy moons personeli iyi ancak manzaralı yer için 15-30 dk sırada beklemen lazım
Teşekkür ederim bilgili bir abiye benziyorsunuz hocam