mobileoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
phpmyadminden bahsediyorsanız yeni bir veritabanı oluşturun 2024 diye aynı tabloyu kopyalayın hocam
evet o şekilde 12 ayda bir kurtarabilirim otomatikleştirmek daha güzel olabilirdi