Merhaba üyelerimden aylık aidat topluyorum, üyelik açtığım arkadaşa ftpde klasör açılıyor ve aylık aidatların dekontlarını orda topluyoruz.Her şey iyi güzel ama yıl sistemimiz yok veritabanımızda Aidat diye tablomuz mevcut ocak,şubat
aralık şeklinde sütunlar ekli burası dolduğunda yeni yılda ne yapacağız.Dekontların ismi Ocak_2023 olarak ekleniyor aynı aya 2.bir dekont eklenmesini kısıtlamıştık yardımcı olabilecek var mı ?