Merhaba üyelerimden aylık aidat topluyorum, üyelik açtığım arkadaşa ftp’de klasör açılıyor ve aylık aidatların dekontlarını orda topluyoruz.Her şey iyi güzel ama yıl sistemimiz yok veritabanımızda Aidat diye tablomuz mevcut ocak,şubat…aralık şeklinde sütunlar ekli burası dolduğunda yeni yıl’da ne yapacağız.Dekontların ismi Ocak_2023 olarak ekleniyor aynı ay’a 2.bir dekont eklenmesini kısıtlamıştık yardımcı olabilecek var mı ?