doberman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte onu demek istiyorum.Tazminat alıp askere gideni döndüğünde işe geri dönme zorunluluğu işveren için yok ama işverenle anlaştıysanız sıkıntı olmaz
Zaten size izin al dediğine göre sizinle çalışmaktan memnun.
Tazminatınızı reel rakamdan yatıracaktır. Bence madur etmez sizi
Yanlış bilgi veriyorsunuz.

Tazminatta yasal haktır, tazminat alsada geri gelişi de yasal haktır.

Tazminat, prim ödemesine göre esas alınır.

Ücretsiz izne ayrıl deme sebebi, tazminat vermek istememisidir!

Yanıltmayın insanları.

Hocam çıkış yaparsan işte dikkatli ol, çıkış kodunun 12 olmalı. Değilse sıkıntı olabilir.