doberman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte ücretsiz izin denilen olay o hocam
kişi askerlikten dolayı işten ayrılma evrakını doldurur askerden döndüğünde de işine devam eder.
Hem tazmintal alıp hem de döndüğünde devam edemezsin.
Öyle bir kural yok
Kurala bağlı değil hocam ben tazminatı alıp sonradan geri döneceğim. Öyle konuştuk.