Selam,
Askerlik sevk kağıdınız ile beraber dilekçe verirseniz ve dilekçede "askerlik nedeni ile ayrılıyorum" derseniz bürüt maaşınız üzerinden tazminat alırsınız ancak vergiler ile beraber elinize net maaş kadar geçer.
https://www.verginet.net/dtt/kidem-v...hesaplama.aspx
Bu siteden hesaplayabilirsiniz.
Ayrıca askerden sonra hemen işe başlamazsanız eğer "işsizlik maaşı" da alabilirsiniz. Ki zaten askerden gelince ya sizi işe almak zorunda yada 3 aylık tazminatınızı vermek zorunda.
Ben askere giderken 3, askerden geldikten sonrada almadılar diye 3 tazminat daha almıştım