Hocam askere 6 ay gideceğini varsayıyorum
Eğer işinden memnunsan ücretsiz izin senin için daha iyi olabilir.
Geldiğinde hemen işe devam edersin maaş bağlanır, o arada da yeni iş bakarsın
Ama illaki tazminat istiyorum diyorsan tazminat resmil maaş üzerinden yatar
işverenin iyi niyetliyse gerçek maaşının üzerinden yatırması gerekir