Bence bireysel emeklilik yapabilirsiniz. Her ay hesabınızdan yüksek miktarda kesilmesini isteyin. İstediğinizde hemen çekemiyorsunuz da. Hiç yoktan iyidir, dolar altın fon belki bozarsınız diye önermedim

(bireysel emeklilikte de dolar altın fonu alabiliyorsunuz)