Merhabalar hocam. Abim de aynı sizin gibiydi, hiç birikim yapmaz veya yapmak istemezdi bilemiyorum. En sonunda kendince bir çözüm üretti ve kredi çekip bir şeyler aldı. Şimdi borcunu ödüyor, kalan parasına göre yaşamına devam ediyor. Yani borçlanıp herhangi bir şeye sahip olabilirsiniz bence. Çünkü borçlanmasa asla herhangi bir şeye sahip olamayacaktı. Eğer ailenizin sizin desteğinize ihtiyacı yok ise onlarla beraber kullanacağınız bir araba alıp (araba burada sadece bir örnek) ailenize verdiğiniz parayı da böyle değerlendirip beraber kullanımda da gönüllerini alabilirsiniz.