Fiziki olarak diyorum hocam. Tanıdık bir abi 19.000 TL ile 2 sene önce araba aldılar şuan 7 tane arabaları var. Araç al/sat yapıyorlar. Bizim de paramız arabaya yetmediğinden ufak tefek ürünler ile başlamak istiyorum.
750₺ ile bir şey kalmadı hocam bir yükseltici alacağım 500₺. Geçen sene baktım 100₺ye almışım. O 750 tlyi 2000 civarı yapsanız çok iyi olur.