İhtiyaç ve giderlerimizden bir kısmını cüzi bir miktar olsa da BES te değerlendirebilirsiniz diye düşünüyorum. Kredi kartınıza veya banka kartınıza talimat verip her ay cüzzi miktar oradan kesilebilir örneğin aylık 1.000 tl veya 2 k size kalmış.. Bu parayı birikim olarak değilde sanki bir harcama yapmışsınız da karttan çekilmiş gibi düşünüp unutun. Yıllar sonra kenarda elle tutulur bir miktar paranız olmuş olur.