rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sadece çayyolunda yaşamanızda kaldım. Ben de çayyolundayım. Kendi lokasyonumdan ilk defa bir forumdaş görüyorum Hangi bölgedesiniz?
PM gönderdim.