Sukut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

17 ekimde amazondan siyah rengini aldım (gri rengi yoktu). Ses kalitesi çok iyi. İş yerimde ve günlük kullanımda kulağımdan pek çıkarmıyorum, telefon görüşmelerimi kulaklıktan yapıyorum.
Apple Airpods pro 2. nesil ile arasında kalmıştım, Sennheiser tercih ettim. Çok memnunum. Şeffaf mod ve Anc bence yeterli.
Telefon, İş pc ve evdeki pc olmak üzere 3 cihaza tanımlı, bildiğim kadarıyla aynı anda 3 cihaza bağlı kalabiliyor. Aynı anda pc'den müzik dinlerken telefondan aramayı cevapladığımda telefona geçiyor.

Biraz övdüm ama tavsiye ederim
Bende biraz araştırdım kullanıcıların çoğunluğu memnun hocam övgüleri hakeden bir kulaklık inş. teslip alıp denediğimde konuyu tekrar güncelleyeceğim