Ben https://www.amazon.com.tr/dp/B09BBD4...roduct_details bu modelini kullanıyorum hocam.

Ses kalitesi gerçekten güzel ama konuşma olayını sevmedim açıkçası. Uygulamasını yükleyerek basılı tutunca, tek veya çift tıklamalar için atamalar yapabiliyorsun özelleştirme kısmı başarılı.