Selamlar dostlar,
İkinci el lastik arıyorum. İnternette güzel ilanlar görüyorum uygun fiyatlı ama kargo maliyeti ne çıkar hiç kestiremiyorum.
Var mı aramızda böyle işlem yapan yakın zamanlarda, 4 lastik il dışına kargo maliyeti ne kadar çıkıyor acaba?
Anlaşmalı olduğum halde 1.5 ay önce lastiğin tanesine 200 tl fiyat çektiler. O zaman ankaradan bolu mengene istemiştim. Firma yurtiçi