Merhaba Iphone13 kullanıyorum son 1 haftadır ilginç bir sorun var.
Story atarken kalite çok düşürüyor. Hep edit yapıp capcut kullanırım 1080p 30fps ve kusursuzdu. İlginç olan yanı ise yakın arkadaşlarıma atınca aynı görüntü cam gibi, herkese açık normal story atarsam 1080p 480p oluyor. Başına gelen var mı?