Konu
Epson yazıcı kullanan var mı?
03-11-2023, 21:58:35
#7
alp1978
[QUOTE=umutkosse;1086248707]Wifi şifresi de olmadı.
[/QUO
0000 veya 1234 dener misiniz?Normalde ben aynı şekilde kurulum yaptım hocam başka bir şifre vs istemedi. Birkaç gün önce yeniden kurmuştum.