[QUOTE=umutkosse;1086248707]Wifi şifresi de olmadı.

[/QUO

0000 veya 1234 dener misiniz?Normalde ben aynı şekilde kurulum yaptım hocam başka bir şifre vs istemedi. Birkaç gün önce yeniden kurmuştum.