tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz gene insafli yazmissiniz. Bir ay once falan bir arkadas internetle ne zaman tanistiniz konu acmisti. Birisi yeni ergenlerden 1993 yilnda yazmis. Adam o yil 4 yasindaymis. O konuyu aradim ama bulamadim eger bulusam linki pm ila ataicam size. Yasim 57 yeterince dinlendim hocam ben. Dinlenmeye ihtiyacim olursa size sormam.
Kolay gelsin..
İnsaftan kastınız nedir ekşi sözlüğün kuruluş yılına bakın kaç yılında kurulmuş. Ben 1999 yılında uniden mezun oldum ve o tarihten beri bilişim harici bir iş yapmadım.