Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim zoruma giden nokta nette bulunan hazır php yazılımlarına giydirip veya direk alıp satıyorlar yalan yok envatodan html olarak çekmiyorum fakat farklı bir forumdan paylaşılan html şablonlarını indirip kullanıyorum oda nadir zaten bir iş alımında müşteriye özellikle söylüyorum ben front end ile uğraşmıyorum şablon bulursanız back end yazarım diye söylüyorum
Hocam o bir miktar olur müşteri ile falan iş yaparken normal de, dediğim modellemede olan arkadaşlar olduğu gibi envatodan alıp sadece yazılarını değiştirip özgün diye satışını yapıyorlar