Evet maalesef.. Özellikle envato üzerinden çekip editleyip özgün diye satıyorlar ya gerçekten kafayı yiyorum. Yakın zamanda böyle bir arkadaş ile forumda tartıştım herkes yapıyor bunda bir şey yok sonuç olarak tek ben yapmıyorum envato herkese açık falan diye konuşmuştu iyice sinirlendim. Envato kişisel kullanım için yazılımların harici yerde satışı yasak dediğimde de cevap vermedi report attım ama sonuç çıkmadı arkadaş en sonunda açıj arttırma ile sattı scriptini. Bence forumda da envato üzerinden çekilen scriptlerin satışı yasak olmalı..
benim zoruma giden nokta nette bulunan hazır php yazılımlarına giydirip veya direk alıp satıyorlar yalan yok envatodan html olarak çekmiyorum fakat farklı bir forumdan paylaşılan html şablonlarını indirip kullanıyorum oda nadir zaten bir iş alımında müşteriye özellikle söylüyorum ben front end ile uğraşmıyorum şablon bulursanız back end yazarım diye söylüyorum