Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en korkuncuda bi fiyat veriyorsun ne yaptın sen hocam 200 tlye satanlar var diyorlar ya o tamamen soğutuyor işte
Evet maalesef.. Özellikle envato üzerinden çekip editleyip özgün diye satıyorlar ya gerçekten kafayı yiyorum. Yakın zamanda böyle bir arkadaş ile forumda tartıştım herkes yapıyor bunda bir şey yok sonuç olarak tek ben yapmıyorum envato herkese açık falan diye konuşmuştu iyice sinirlendim. Envato kişisel kullanım için yazılımların harici yerde satışı yasak dediğimde de cevap vermedi report attım ama sonuç çıkmadı arkadaş en sonunda açıj arttırma ile sattı scriptini. Bence forumda da envato üzerinden çekilen scriptlerin satışı yasak olmalı..