Merhaba, bir bilgisayardan aldığım Outlook .pst dosyasını başka bir bilgisayarda açmaya çalışıyorum ancak aşağıdaki hata ile karşılaşıyorum bu sorunu nasıl çözebilirim? Genel olarak yapmak istediğim işten ayrılan çalışanların maillerini yedekleyip bu çalışanların mail adreslerini silmek. Daha sonra bu çalışanlara gelen ya da bu çalışanların göndermiş olduğu bir mail gerekli olursa yedeklediğim verileri kullanıp işleme devam etmek. Bu konu ile ilgili yardımcı olabilecek var mıdır?