Maalesef o şekilde istenmiyor.
bursa'da ikamet eden diye o yüzden yazdım.
[QUOTE=niyaziiakk;1086245734]
cumasamanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılım veya danışmanlık olarak düşünmüyoruz fiziki olarak firmada çalışan arayışımız var


Remote olarak kabul ederseniz çalışırım hocam