webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla düşüşü görünce hemen sattım alttan cekecem bende 0,012 ye 1000 dolar attım düşerse
0.22 Uyarı 0.30+ sat olarakta bıraktım.


15:00 Futures açılıyor.
beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haberim yoktu 50 dolarlik aldım 0.015793 ten. Satis emrini nereye vereyim x10 a koysam mi
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun ismi direkt memecoin mi? Nereden aldınız acaba paibuda yok galiba
ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum nedir
ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10x bekliyoruz rastgele
webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla düşüşü görünce hemen sattım alttan cekecem bende 0,012 ye 1000 dolar attım düşerse