valla düşüşü görünce hemen sattım alttan cekecem bende 0,012 ye 1000 dolar attım düşerse
0.22 Uyarı 0.30+ sat olarakta bıraktım.
15:00 Futures açılıyor.
Haberim yoktu 50 dolarlik aldım 0.015793 ten. Satis emrini nereye vereyim x10 a koysam mi
Bunun ismi direkt memecoin mi? Nereden aldınız acaba paibuda yok galiba
valla düşüşü görünce hemen sattım alttan cekecem bende 0,012 ye 1000 dolar attım düşerse