Merhaba arkadaşlar, bir arkadaşımla Almanyaya gitmek istiyoruz. Kendisi öğrenci, hukuk fakültesinde. Kırmızı pasaportu var. Adli sicil kaydı vs bulunmuyor.
Vizesinin onaylanma durumu nedir sizce? Ve Almanyada arkadaşım var davetiye çıkartırsa daha mı kesin sonuç olur? Hangisi daha mantıklı?