Yaşadığım bir sorun için 2 firmayı tüketici hakem heyetine başvurma kararı aldım. Gerekli bilgiler ve evraklara sahibim fakat aklımda takılı olan 1-2 soru var onları soracağım, bu konu hakkında bilgisi olup yardımcı olabilecek arkadaşlar konu altına veya pm üzerinden yazabilir mi