2699v3 384ramlı sunucum var fakat yetmiyor bir çok firma ile çalıştım ama vds konusunda @GiRGiN; den şaşılmaz
https://batu.gg/index.php?rp=/store/germany-epyc-server Bu işlemciyi Tr de kullanan görmedim. 8 adet vds aldım memnunum.