Açıkçası teknoloji beceriksizi bir adamım. Sırf makale maliyetinden dolayı da neredeyse siteciliği bırakmak üzereydim. Şu an şahane makaleler yazdırıyorum ve sitecilik zevk vermeye başladı kiii ben acemiyim ama her şeyi hallediyor. Ya en basiti tüm harfler büyük yazılmış başlık geliyor diye üşenip o haberi yayınlamıyordum. Şimdi kopyala yapıştır bunu küçük harf yap diyorum yapıyor. Ben şu ana kadar ne dediysem yaptı büyük nimet. Elbette bir çok farklı alanda da kullanılacak ve gelişecektir. Bu durum illa ki bir miktar insanı işinden edecektir. Bu sebeple gençlere önerim yapay zeka'nın ucundan tutun beceremeyenlere yapay zeka ile ilgili eğitim verin eklenti yazın vs sizde daha kolay kazançlar elde edin.