Konu sahibi arkadaşımıza verilen cevaplar ve tepkiler yüzünden yoğun ilgi duyduğum felsefeyi sadece kendi içimde yaşıyorum artık. Sabırlar diliyorum.
EDİT: Konu sahibine güzel paylaşımı için kendi adıma teşekkür ederim.
'Çünkü bu denli örgütlü bir cehalet daha öncesi hiç var olmamıştı!'
buna katılmıyorum, ortadoğu topraklarında örgütlü chealet hep vardı. var olmaya da devam edecek maalesef. Bu kadar su yüzüne çıkmasının başlıca sebebi görsel çağ.