Mantıklı bir yaklaşım. Bugrafiği oluşturmayı, uygulamayı öğrenmem lazım

çoğu alanda işe yarar gibi.
@hkey; aslında en baştaki rakamı her sayıda 0 olarak düşünüp yaparsak bi fark olmaz diye düşünüyorum.
Hocam ben veri çekmeyi, ayıklamayı ve grafik çizdirmeyi kod yazara yaptım. Grafik çizdirmeyi manuel araçlar ile yapabilirsiniz fakat veri çekmek ve ayıklamak sıkıntı çıkarabilir. Veri çekme ve ayıklama kısmı için excel kullanabilirsiniz muhtemelen. Tabii bazı formülleri bilmek gerekebilir
Dediğim gibi en baştaki rakamı 0 olarak kabul edemiyoruz çünkü formül ve yasa buna uymuyor. Basamak kaydırmanın yasayı değiştirmediğini yazmışlar bakalım onu da deneyip güncelleme atarım