Mantıklı bir yaklaşım. Bugrafiği oluşturmayı, uygulamayı öğrenmem lazım çoğu alanda işe yarar gibi. @hkey; aslında en baştaki rakamı her sayıda 0 olarak düşünüp yaparsak bi fark olmaz diye düşünüyorum.