AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük grafiklemi anlık çektiniz?
Meme coinlerin başlarındaki 0 ları ihmal ederekte denermisiniz?
Anlık fiyatları üzerinden hesapladım hocam.
Aslında shitcoinlerin başındaki rakam 0 ama yasa 1-9 arasındaki rakamlar üzerinden işliyor. (Aşağıdaki oranların toplamı 100)

Edit: Aslında diğer tabanlara da genişletilebilir mevzu fakat farklı tabanları farklı grafikte mi değerlendirmeliyiz ondan emin değilim.
@AzveNET;