DogancanOzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam cok haklisiniz, sadece baktigimiz yerler farkli. ben dili, calistigim sirketlerdeki arkadaslarimla iletisim icin teknik agirlikli ogreniyor ve konusuyorum. o yuzden bakis acim sizinkinden farkli, siz gunluk konusma icin ogreniyor ve konusuyorsaniz dediginiz gibi kiminle iletisim kurdugunuzun inanilmaz bir onemi yok. ben teknigin yanlisligiyla ilgili bir sey soylemedim zaten, ben tercih etmezdim dedim ve gerekcem de az evvel soyledigim gibi. siz de yasamissiniz, akademik dil ile gunluk dil arasinda ucurum varken, 10 yillik jargon bile inanilmaz etkiler yaratiyorken benim senaryoma gore benim tercihim olmaz. Bu sekilde dusunen de dusunmeyen de basimin ustunde. Antalya'ya tatile gitmeden once 20-25 gunde sohbet edecek kadar Rusca ogrenen bir milletiz biz Ogrenelim yeter ki gerisi hic onemli degil. Saygilar.

ya nimnoga çut çut paruski