Selamlar, hikaye duygusal yonden bakinca cok guzel fakat profesyonel yonden bakinca hic guzel degil. 82 yasinda bir insanin dil ogretim kabiliyetine supheyle yaklasirim ben. Gunumuz diline ne kadar hakim bilmiyoruz, diller surekli esniyor. E dili de bilmiyoruz ki ne ogrendigimizi sorgulayalim. Bilemedim vallahi

Acaba ihtiyaci oldugu icin mi yapiyor yoksa keyfi mi
İşe profesyonel değil son derece amatör yaklaşmışsınız.
Çok iyi öğretmen arayanlar kolay kolay dil öğrenemezler.
Yabancı dil öğretilmez, öğrenilir.
Ayrıca bir insanın dil bilgisi yaşı ile değil eğitimi ile alakalıdır.