Selamlar, hikaye duygusal yonden bakinca cok guzel fakat profesyonel yonden bakinca hic guzel degil. 82 yasinda bir insanin dil ogretim kabiliyetine supheyle yaklasirim ben. Gunumuz diline ne kadar hakim bilmiyoruz, diller surekli esniyor. E dili de bilmiyoruz ki ne ogrendigimizi sorgulayalim. Bilemedim vallahi

Acaba ihtiyaci oldugu icin mi yapiyor yoksa keyfi mi
Kendisi suan milyonlarca euroluk deniz kenarı evinde (kendi mülkü) yaşıyor.
Derdi para degil, işleyip parildamak. Ihtiyactan yapiyor evet, ama maddi degil, dinc ve zihnde kalma, sosyal kalman güncel kalma ihtiyacından hocam. Daha fazla detaya girmeyeyim ama dersi kendi evinde veriyor o nedenle kesinlikle maddi olmadigini soyleyebilirim
Laptop kullaniyor diyorum siz dili eski dil diyorsunuz, konu bu ya zaten, kadın suan 30luk pek cok insandan daha güncel

daha modern...
Ayrica yine atladiginiz konu da belirttigim zaten bir dil kursu aliyorum, kendisinden gramer istemiyorum, bu ozel dersin amaci pratik, yani listening amd speaking. Hic dil ogrendiniz mi bilmiyorum fakat yeni dil ogrenirken amac pratik ise 4 yasindaki cocuk da 90 yasindaki nine de pratik demektir.
zamaninda ingilizce pratik icin misir carsisinda yaşlı turist kovalardik biz
sevgiler