VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla kodla değil bende alacağımda o kendi adına alıp personel indirimiyle bana gönderiyor
tamam hocam çok teşekkürler, biraz internette iade ve kargo konusunda sıkıntılı yazılmış sorun olur mu sizce