Maalesef çok var yıllardır. Adam gelmiş benim fiyatıma pahalı diyor bizim arkadaşın çocuk var oda yapıyor diyor. Tamam o zaman onunla anlaşıp yaptırın dedim. Yok ben sizin yapmanızı istiyorum falan dedi. Fiyatım bu dedim çok minik bir indirim yaptım. Halen çok pahalı dedi. Bende siz en iyisi arkadaşınıza gidin dedim yanından ayrıldım.
Öğrencilik çok zor biliyorum ama artık 300-500 tl'ye site yapma devri kapanmalı. Artık piyasa bir düzene oturmalı.