Bir hafta önce, Facebook üzerinde yönettiğimiz grup aniden ve hiçbir uyarı veya açıklama yapılmadan kayboldu. Normalde, Facebook'un bir grubu kapatma prosedürü vardır ve bu durumda grup yöneticilerine kapatma sebebini bildiren bir uyarı mesajı gönderilir. Ayrıca, kapatılan gruplar genellikle yöneticilerin görüntüleyebileceği bir alanda listelenir ve bu karara itiraz edebilme olanağı sunulur. Ancak, bu durumda böyle bir şey olmadı. Grubumuz, hiçbir iz veya açıklama olmaksızın tamamen ortadan kalktı.
2 hafta önce kontrol ettiğimizde grup sorunsuz bir şekilde çalışıyordu. Topluluk kurallarını ve grubumuzun tüm içeriğini dikkatlice inceledik, ancak kapatılma sebebi olarak gösterilebilecek herhangi bir durum ya da ihlal bulamadık.
Bu konuyu başka bir ürün yöneticisi ile de paylaştık. O da bu durumun bir hata olabileceğini belirtti, ancak ne yazık ki bize bug raporu verme olanağını sunamadı. Durum tamamen olağandışı ve anlam veremediğimiz bir gelişme.
Daha önce benzer bir durumu yaşamış olan kişilerin deneyimlerini paylaşmalarını ve önerilerini almak istiyoruz. Ücreti karşılığında yardımcı olabilecek birileri var ise profilimdeki whatsapp veya telegram adresinden ulaşabilirler.
Teşekkürler.