ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar her türlü insan var burada uygun bir dille postalayıp yollayın. Burada paylaştığınızda ağzınızdan çıkan kelimeler ile aslında kendi r10 kimliğinize zarar veriyorsunuz. Burada kullanılan dengesiz kelimesi uygun bir dil değil. Şöyle düşünün migrosdan ürün almak istiyorsunuz bu fiyat çok değil mi diyorsunuz sonra migros sizi böyle ifşa ediyor bu doğru olur muydu. İnsanlar bilgisiz olabilirler, eğitimsiz olabilirler, tecrübesiz olabilirler saçma saçma şeyler söyleyebilirler her gün başımıza geliyor zaten. Kurumsal olsakta olmasakta kurumsal çizgi standartlarını bozmamak adına açtığımız konulara dikkat etmek gerek çünkü müşteri kaçırır bazı kelimeler.
Ben öyle bir dil kullanmadım zaten. Ayrıca konuya hakimim gibi bir kelimeyle bizim işimizi bildiğini iddia edip bize değer biçmesi çok saçma. Son olarak sonuçta hepimiz R10'da ufak tefek işlerden başladık. Burası hâlâ benim takıldığım bir sosyal platform gibi. Zaten müşteri kitlemiz R10 dışından.