Arkadaşlar her türlü insan var burada uygun bir dille postalayıp yollayın. Burada paylaştığınızda ağzınızdan çıkan kelimeler ile aslında kendi r10 kimliğinize zarar veriyorsunuz. Burada kullanılan dengesiz kelimesi uygun bir dil değil. Şöyle düşünün migrosdan ürün almak istiyorsunuz bu fiyat çok değil mi diyorsunuz sonra migros sizi böyle ifşa ediyor bu doğru olur muydu. İnsanlar bilgisiz olabilirler, eğitimsiz olabilirler, tecrübesiz olabilirler saçma saçma şeyler söyleyebilirler her gün başımıza geliyor zaten. Kurumsal olsakta olmasakta kurumsal çizgi standartlarını bozmamak adına açtığımız konulara dikkat etmek gerek çünkü müşteri kaçırır bazı kelimeler.