2021 Den beri Seviğim (2021 de konuştuğum ve beni o zamanlar çok seven) kişiyi o zamanlar hiç bir duygu hissetmiyordum fakat bi zaman sonra çok pişman oldum ve o günden bu güne ister istemez deli gibi aşığım resmen

Bu Gece gece iş yolculuğu vardı elemanla giderken işte gece uykumuz gelmesin maksatıyla radyoda hep arabesk
Yolda Kocaman bir Kayan Yıldız gördük Dedim Dilek Tutayım
Sevdiğim Kişi ile Bir Gün Barışırım gibisinden bir dilek tuttum

Gece 3-4 gibi eve vardım direkt uyudum ve rüyamda o kızı gördüm...
Gerçekte Yaşadığım Her Şey Rüyamda Yaşanmış Geçmiş Gerçek Olaylardan Farksızdı
Rüyamda Sanırım Dükkanımızı Boşaltıyorduk Eşyaları Arabaya Yüklüyorduk ve o esnada sevdiğim kız Yanıma Geldi Konuşmaya Başladık
Sonrasında konuşarak yürüyoruz arkadaşlarıma onunla birlikte olabildiğimi söylemek için heyecanlıydım ki o esnada rüyada olduğumu Fark Edip Sabah 8.30 da Bir Üzüntü ile Uyandım...

Sanırım bu günden sonra pek bir keyfim olmayacak

Bu Da Böyle bir Anı Olarak Kalsın, iyi forumlar dilerim.