Merhaba.
Yeni bir twitter hesabı açmaya çalışıyorum, 3. hesabı açıyorum ancak bir türlü istediğim kullanıcı adını vermiyor.
Sonrasında da bir sorun oluştu sonra tekrar dene diyor ne telefon ekleyebiliyorum ne epostayı değiştirebiliyorum ne de kullanıcı adını düzenleyebiliyorum.
Örneğin yeni kayıt oluyorum, kullanıcı adını feri yapıyorum misal, yeşil tik yanıyor uygun gösteriyor, kaydol diyorum "Bir sorun oluştu sonra tekrar istek göndermeyi dene" diye hata vererek kullanıcı adını feri2243 gibi bir şey yapıyor ve bir daha değişmiyor.
Dün gece saa 22:00'dan beri 3. hesabı açıyorum, hepsinde aynı. Her şeyi geçtim maillet yapıştı kaldı hesaplara değiştiremiyorumda.
Bir çözümü var mı?