Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Telefonu sadece iş için kullan.
Video vb gereksiz şeylere bakma.
Çalışırken film veya dizi açma.
PC'nin karşısına geçip ne yapsam diyip bekleme.
Anlık satışlar zamanını alan bir şey değil. Onlar gelince aktif edersin. Onu iş olarak görme. O sonuç.
İş yapacaksan önce plan yapmalı ve planladığın şeyleri hayata geçirmek için pc ye geç.
Örnek vereyim x sitesi için logo yapacaksın dimi. Bu iş için 30 dk ver. Tutupta 3 gün pc de logo yapmaya bekleme.
İş yapmak için pc ye geç. Geri kalan zamanda forumlarıda sürekli F5 yapma.
Başarılı olmak istiyorsan bilgisayardan kalk. Bilgisayarda çok fazla duruyorsan demekki yanlış yapıyorsun. Herşeyi pratik yapmaya bak.
Kolay gelsin.