ekonomi kötü tamam ama ülke bazlı fiyatlandırma yapmamakda saçmalık bu arada dolar 28 oldu bizde %50 zam yaptık demek şaka gibi malesef, cs alıp oynar insanlar 250 tl aylık bpye vereceğime gider csde ak falan alırım