"başına gelen her kötülüğü de hak ediyorsun."
Sen kimsin de tanımadığın bir insana böyle bir şey yazabiliyorsun hadsiz? Umarım aynıları senin de başına gelir öyleyse ne diyeyim.
O kadar ucuz bir insansın ki kendince felsefik ama aslında felsefeden çok uzak, deli saçması laf sokuşturmalarına cevap vermeyeceğim.