@Spin; @SEOmuhendisi; @Egemircey;

Videoyu izleyiniz, @gosha; arkadaşımız sonuna kadar haklı ve kendisini de haklı buluyorum.

Çünkü Toplum artık işbu bahsini ettiğimiz cahillerden ve yozlaşmış insan müsveddelerinden oluşuyor.

Ve işbu bahsini ettiğimiz bireyler de öylesin düşük algılılar ki, süreğen dayatıyorlar kendi algılarını habire kendilerini tehdit altında hissettikleri için.

En kolay da zaten Zoolojik seviyeye yakın popülizm / Tribalizm minvalinde örgütlenilir, Bu yüzden cehalet çok güçlüdür.

Sınırsız hoşgörü sarmalın aşalı çok oldu, Artık hoşgörüsüzler hoşgörüyü tamamen yok etti.

Bu saatten sonra en mantıklı seçenekler, @gosha; arkadaşımız gibi yurtdışın ikamet işbun ETKİ alanından uzaklaşmak!

Ya da toplumdan izole yahut yarı izole yaşamak.

Çünkü işbu toplumda rutinler pratikler pekiştireçler bütün muhabbet cehalet cahillik yozluk üstüne kuruludur.

Dolayısıyla da iyicil bir birey düzenlik sahibi bir birey toplumda sırıtır suistimal edilir istismar edilir terbiyeye uğrar ve süreğen bozukluğa maruz kalarak elimine edilir.


https://www.youtube.com/watch?v=dtSyU4BxAng


gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin en ilginç tarafı bu bahsettiklerinizİN herkes tarafından normalleştirilmiş olması...



Gram umurumda mı ?! Tabi ki hayır..



Hepsini yıllar önce öngörüp ülkeyi terkettim zaten..