Bir düşüş oldu ama ne yazık ki karşılığında alıcı halen yok. Krediler çok kısıtlı ve inanılmaz yüksek faizlerle. Hazırda parası olmayan hiç kimsenin araba alma şansı yok ki alamıyor da zaten. Ben aracıma 360-370 arası düşünüyorum ama 300'e de düşürsem zannetmiyorum alıcı çıkacağını.