Benim kendi takip ettiklerimde böyle bir düşüş görmedim. Ağustos ayından beri takip ettiğim araçlarda %5-7 arası düşüş konusu. Zaten düşüşün olması önemli değil. Maksat artışın olmaması. Piyasada çok düşüş de çok artış da iyi değildir. Önemli olan artış hızının kesilmesidir.