Size tapu vermezler, tapudan pay verirler mesela 1 dönüm arsayı 4 kişiye sattı diyelim, tapuda bu 4 kişinin de adı gecer ancak 1/4 hisse yazar senin adına. Satmak istersen çok zor yanı satamazsin çünkü tek tapu değil, bölmek istersen en az 80 dönüm olması lazım toplam arsanın yani kişi başı 20 dönüm arazi düşmesi lazım yoksa bölemezsiniz (tek tapu yapamazsınız) gibi sıkıntılar var bence bulaşmayın gidin tek tapu olan sizin adınıza olacak bir yer bulun iyi araştırın acele etmeyin